Volg ons op sociale media

THEHOLYBERRY.COM

EEN SMAKELIJKE WEBSITE MET KRACHTIGE MARKETING

Het Project

The Holy Berry, 1 van de referenties qua açai producten slaagde er sinds kort in Delhaize te strikken als verdeler voor hun overheerlijke açai producten.

Om deze enorme mijlpaal een extra duwtje in de rug te geven en vooral de volledig brand experience ook op de website naar voor te schuiven schakelden ze Fourfront in voor een volledige facelift van de bestaande website, SEO en omnichannel marketing zowel offline als online.

Na een grondige analyse van de sales funnel met het team van The Holy Berry werd een marketing plan opgesteld, advies gegeven op de verschillende meetbare doelstellingen per campagne en vervolgens alles opgesteld.

Zo zullen klanten die in aanraking komen met de açai producten van The Holy Berry in de winkel hun weg vinden naar de website waar de cookies en sales funnel hun werk doen. Ook omgekeerd zullen de brand awareness campagnes doorheen social media zorgen voor nieuwe ogen op de website die dan begeleid worden naar de verkooppunten.

Samengevat


  • Website Design

  • Website Development

  • SEO Optimalisatie

  • Marketing Consulting

  • Marketing Campagnes Uitvoering

  • Marketing Management & Optimalisatie

  • Analytics Monitoring & Optimalisatie

  • Debrief & Opleiding Backend

Ook helemaal overtuigd? Vraag gratis je analyse aan of maak een afspraak

CONTACTEER ONS