Ontdek onze diensten

Wij zetten maximaal in op meetbaar resultaat van strategie tot uitvoering.

Online marketing is nog altijd dé manier om als onderneming meer omzet te behalen en op te schalen. Door middel van sociale media en zoekmachines kan je de juiste klanten bereiken en converteren tot klanten.

Van korte, eenvoudige conversie strategieën tot lange, complexe customer journeys met verschillende touch points. Elke uitdaging gaan we aan.

Digitale
strategie

Alles begint natuurlijk met de juiste marketing strategie. Alles heeft een impact en stimuleert groei, ook zonder strategie maar de juiste strategie zoekt naar het hoogste rendement en impact.



Online
marketing

Online marketing bestaat uit SEA en SMA. Adveteren via zoekmachines zoals Google of Bing is SEA, adverteren op sociale media zoals Facebook en Instagram is dan weer SMA.

Op zoekmachines ga je op bepaalde zoektermen gaan adverteren terwijl je op sociale media eerder demografisch de pijlen richt.

Email
marketing

Email marketing hoort thuis in elke online strategie. Het is een zeer efficiënt marketing kanaal die vaak de hoogste conversie ratio behaalt.

Ideaal voor het opstarten van een dialoog met bestaande klanten, begeleiden van nieuwe bezoekers of warm houden van leads.

Marketing
automatisatie

Marketing automatisatie is de dag van vandaag niet meer weg te denken uit de marketing omgeving.

Het is een ongelofelijk instrument die passief bezoekers kan converteren tot loyale klanten en tegelijk meetbare, objectieve data koppelen aan het gedrag van je klanten en bezoekers.

Data
analyse

Een van de grootste troeven van online marketing is de data die eruit komt. Dat laat ons toe om niet alleen de marketing aanpak te optimaliseren maar kan ook inzichten en optimalisaties teweeg brengen voor andere delen van de organisatie.


Alles begint natuurlijk met de juiste marketing strategie. Alles heeft een impact en stimuleert groei, ook zonder strategie maar de juiste strategie zoekt naar het hoogste rendement en impact. Een strategie waarmee je zo snel en kostenefficiënt kan groeien.

Digitale strategie

De voordelen

Efficiëntie

Een vooraf bepaalde route zorgt voor een efficiënte reis.

Transparantie

Vooropgestelde doelstellingen en mijlpalen minimaliseren de verrassingen.

Lagere kosten

Bespaar leergeld en kosten door vooraf een roadmap op te stellen.

Online marketing bestaat uit SEA en SMA. Adveteren via zoekmachines zoals Google of Bing is SEA, adverteren op sociale media zoals Facebook en Instagram is dan weer SMA.

Op zoekmachines ga je op bepaalde zoektermen gaan adverteren terwijl je op sociale media eerder demografisch de pijlen richt.

Online marketing

De voordelen

Omzet

Behaal meer omzet door naamsbekendheid en conversies.

Bekendheid

Geniet niet alleen van de directe omzet maar ook indirecte.

Inzichten

Meetbare resultaten doorheen het volledige traject.

Data

Verrijk je database met aanvullende data en nieuwe klanten.

Email marketing hoort thuis in elke online strategie. Het is een zeer efficiënt marketing kanaal die vaak de hoogste conversie ratio behaalt.

Ideaal voor het opstarten van een dialoog met bestaande klanten, begeleiden van nieuwe bezoekers of warm houden van leads.

Email marketing

De voordelen

Gratis

Je betaalt niet per klik of bezoeker zoals bij andere online marketing.

Conversie

Email marketing is nog altijd het best converterende kanaal.

Bekendheid

Blijf eenvoudig top of mind bij je bestaande en potentiële klanten.

Communicatie

Ga eenvoudig in dialoog met je bestaande en potentiële klanten.

Marketing automatisatie is de dag van vandaag niet meer weg te denken uit de marketing omgeving.

Het is een ongelofelijk instrument die passief bezoekers kan converteren tot loyale klanten en tegelijk meetbare, objectieve data koppelen aan het gedrag van je klanten en bezoekers.

Marketing automatisatie

De voordelen

Data verrijking

Vul je bestaande data aan met waardevolle gegevens.

Segmentatie

Segmenteer je klanten op basis van gedrag, gewoontes, demografie, ...

Passief

Geen actieve begeleiding of ondersteuning nodig.

Een van de grootste troeven van online marketing is de data die eruit komt. Dat laat ons toe om niet alleen de marketing aanpak te optimaliseren maar kan ook inzichten en optimalisaties teweeg brengen voor andere delen van de organisatie.

Data analyse

De voordelen

Optimalisatie

Verbeter de prestaties van je onderneming.

Inzichten

Bekom waardevolle inzichten over klanten, producten en meer.

Objectief

Neem objectieve, data-driven beslissingen.

Het traject

Van vrijblijvende analyse tot langdurige relaties

Ook benieuwd naar de impact die wij kunnen hebben op het succes van je online onderneming? Twijfel niet om ons te contacteren! De kennismaking en eerste inzichten zijn volledig gratis en vrijblijvend.

01

Kennismaking en intake

Een persoonlijke en zakelijke kennismaking. We leren elkaar en je zakelijke doelen kennen om te zien of we een match kunnen zijn.

02

Analyse en strategie

We voeren een vrijblijvende en gratis analyse uit op je bestaande website en eventuele marketing. Hieruit volgt onze strategie.

03

Configuratie

Goede, performante marketing begint bij juiste data. Om objectieve data te meten is een correcte configuratie noodzakelijk.

04

Campagnes

Opstellen en uitrollen van de campagnes over de verschillende kanalen en over de volledige customer journey.

05

Optimalisatie

Aan de hand van data worden optimalisaties en beslissingen doorgevoerd op alle niveaus van de website en marketing.

Fourfront
Denise de weerdtpad 2 B305
9000 Gent
Belgie

Gratis en vrijblijvende audit of eerste inkijk

Toch benieuwd naar wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Vul het formulier in en wij nemen contact op.

Explore
Drag