5+ Jaar Ervaring

Vrijblijvende Analyse

Strategisch & Uitvoerend

Marketing

Het verschil tussen goed of top, tussen veel verkocht of uitverkocht. De drijvende kracht achter elke actie.

Marketing doet de wereld draaien

Marketing is overal. De dag van vandaag is marketing niet meer weg te denken. Overal waar we gaan en staan worden we omringd door marketing in alle vormen. Van hyper-agressieve campagnes die uit zijn op conversies en impulsen tot brand awareness campagnes die het eerste zaadje planten.

Wie, wat, waar en wanneer

Een van de meest belangrijke aspecten van een succesvolle marketing strategie is weten wie je ideale klant is and waarom hij bij jou komt in plaats van de concurrentie.

Wat denkt de klant? Wat was hij aan het doen? Wanneer komt hij op de website? Vanwaar komt hij? Hoeveel tijd bracht hij door op de website? Waar vond hij de benodigde informatie? Waarom heeft hij iets aangekocht of juist waarom niet.

De beste copy, afbeelding of kanaal vinden voor je advertenties is super en het brengt je gegarandeerd ver. Maar de ideale klant vinden en exact weten hoe hij zich gedraagt op je website als ook erbuiten brengt je de hele eind.

Trends komen en gaan en ad fatigue zal altijd blijven bestaan maar jouw ideale klant en zijn gedrag zullen zelden drastisch veranderen.

Enkele van onze sterktes

Google AdWords

Adverteren via Google is voor vele bedrijven een onmisbare strategie om zeer specifieke doelgroepen in sneltempo naar de website te brengen en zo de cyclus van bezoeker tot klant te starten.

Email marketing

Email blijft 1 van de allerbeste kanalen om aan marketing te doen. Een hoog geconcentreerde groep die reeds interesse heeft in jouw bedrijf opnieuw (en rechtstreeks!) aanspreken uit het hart van jouw bedrijf.

Social media marketing

In tegenstelling tot Google geeft sociale media advertising de mogelijkheid om meer visueel op de bezoeker in te spelen. Afhankelijk van de niche & het budget volgt de keuze tussen Google, Sociale media of beide.

Data analyse

Data is onze rode draad tussen expertise, buikgevoel en mening. "Meten is weten" en daar staan we volledig achter. Tot we de glazen bol gevonden hebben zullen we de beslissingen en strategie zoeken in de grafieken.

Automatisatie

Automatisatie zorgt er niet alleen voor dat er minder werklast is maar zorgt er ook voor dat het strategisch traject van bezoeker tot klant een gestructureerd traject is. Zo is het aantal variabelen beperkt wat zorgt voor een betere analyse.

Customer oriented

De parel van marketing. Het uitstippelen van een accurate customer journey die visueel voorstelt welke stappen, informatie, periode en marketing de bezoeker moet doorlopen om over te gaan tot klant is onze schatkaart. 

Benieuwd naar onze vrijblijvende analyse?