Marketing

Het verschil tussen goed en top, het verschil tussen veel verkocht en uitverkocht. De drijvende kracht achter elke aankoop.

Volg ons op sociale media

Marketing doet de wereld draaien

Marketing is overal.

In de wereld van vandaag is marketing niet meer weg te denken. Overal waar we gaan en staan worden we omringd door marketing in alle vormen. Van hyper-agressieve campagnes die uit zijn op conversies en impulsen tot merkbekendheid campagnes met een zeer uiteenlopend doelpubliek.

Trial & error

Elke advertentie is verschillend, of beter, zou verschillend moeten zijn als je weet waar je mee bezig bent.

Er zijn een oneindig aantal manieren om een advertentie te structureren en implementeren. Je kan experimenteren met het doelpubliek, de boodschap, de structuur, de afbeelding, het kanaal, de frequentie noem maar op.

Elke aanpassing kan enorm verschillende resultaten brengen. Een simpele aanpassing zoals de leeftijdgrens verlagen van 50 naar 45 kan het succes van een campagne maken of breken.

Het is een proces van trial en error, opschalen en reproduceren wat werkt en filteren wat niet werkt.

Wie, wat, waar, wanneer

Een van de meest belangrijke aspecten van een succesvolle marketing strategie is weten wie je ideale klant is and waarom hij bij jou komt in plaats van de concurrentie.

Wat denkt de klant? Wat was hij aan het doen? Wanneer komt hij op de website? Vanwaar komt hij? Hoeveel tijd bracht hij door op de website? Waar vond hij de benodigde informatie? Waarom heeft hij iets aangekocht of juist waarom niet.

De beste copy, afbeelding of kanaal vinden voor je advertenties is super en het brengt je gegarandeerd ver. Maar de ideale klant vinden en exact weten hoe hij zich gedraagt op je website als ook erbuiten brengt je de hele eind.

Trends komen en gaan en ad fatigue zal altijd blijven bestaan maar jouw ideale klant en zijn gedrag zullen zelden drastisch veranderen. Daarop moet je focussen.

Samengevat

  • Google Advertising

  • Performance Marketing

  • Marketing Strategy

  • Marketing Funnel

  • Marketing Automation

  • Social Media Advertising

  • Email Marketing

  • Customer journey centraal

  • Segmentatie op basis van gedrag en intentie


Ready to rock?

FourFront is een marketing bureau in Gent die samen met jou mee denkt aan een marketing strategie die bij je budget en doeleinden past.

Klantgerichte aanpak die vanuit de customer journey werkt aan de hand van data, optimalisatie en analyse.

 

CONTACTEER ONS

Wat nu?

Volg ons op sociale media

READ ABOUT IT

GA NAAR ONZE BLOG

BE ABOUT IT

BEKIJK ONZE PROJECTEN

GET IN TOUCH

NEEM CONTACT OP