ONZE DIENSTEN

Optimalisatie

Geen enkele hoeveelheid marketing kan een slechte website doen verkopen. Eens de organische bezoekers hun weg naar de kassa vinden pas dan kan je aan de slag met betalende bezoekers.​

Van data tot performance

Meten is weten is nergens beter toepasbaar dan in optimalisatie en marketing. Meer bepaald, conversie ratio optimalisatie is 1 van de grootste prioriteiten op elke website. De conversie verhogen van 1% naar 2% is een verdubbeling van de omzet.

Google
Google
Adobe

Harder, better, faster, stronger!

Optimalisatie is 1 van de beste investeringen die je voor je onderneming kan doen. Je conversie ratio doen stijgen van 1% naar 2% is een verdubbeling van je omzet.

Optimaliseren is bij ons altijd het vertrekpunt. Als bezoekers de weg naar de kassa niet vinden heeft het ook geen zin om meer bezoekers te lokken, integendeel. De eerste kans is vaak ook de enigste kans. Als een klant niet bij jou afrekent kan je er met enige zekerheid van uit gaan dat hij ergens anders is gaan afrekenen.

Optimaliseren is en blijft de boodschap. Het is een duurzame investering die je op korte termijn terug verdient.

In een notendop
03

Enkele van onze sterktes

Customer journey analyse

Wie zijn je potentiële klanten en hoe zien hun trajecten eruit? Elk traject is uniek met elk hun eigen duur, eigen noden en eigen succes ratio. Onze strategie start altijd vanuit deze customer journeys.

Conversie ratio optimalisatie

Een goed converterende website is de basis voor elke onderneming. Geen enkele hoeveelheid marketing, hoe goed die ook is, kan een slecht converterende website doen verkopen.

Data analyse

Elke beslissing die we nemen om te optimaliseren begint vanuit data. Data gepaard met een goede dosis ervaring en een tikkeltje intuïtie zorgen samen voor een optimaal resultaat.

Menu