ONLINE MARKETING

ADVERTEREN OP GOOGLE OF BING

Google is en blijft één van de beste marketing kanalen voor bedrijven. De meest populaire zoekmachine die door 85% van alle internetgebruikers dagelijks bezocht wordt. Wij leggen je graag uit waarom de keuze voor Google snel gemaakt is.

Meteen resultaat

Specifieke targeting

Meer omzet

Waarom investeren in Google Ads?​

Google Ads is één van de vaakst gebruikte en meest receptieve marketing kanalen die er momenteel bestaat. Zoekers willen de beste oplossing voor hun zoekterm vinden, advertentie of niet. Een uitgelezen kans om die opportuniteit met beide handen te grijpen dus.

80%

Meer dan 80% van alle bedrijven wereldwijd vertrouwt op Google Ads als marketing kanaal.

8%

De gemiddelde clickthrough Rate (CTR) van een advertentie op de eerste plaats in Google.

64%

De gemiddelde gebruiker is vier keer meer geneigd om een Google advertentie te klikken dan elk ander kanaal.

50%

Gebruikers die via een Google advertentie op de website komen zijn 50% meer geneigd een aankoop te doen.

95%

Van alle kliks via Google Ads komen via mobiele toestellen.

3.75%

De gemiddelde conversieratio van zoek campagnes op Google Ads.

Waar past Google Ads in jouw marketing strategie?

Google Ads krijgt in veel van onze marketing strategieën een ruim aandeel van het budget en de aandacht. Dit omdat je via Google enorm specifiek kan gaan richten en behoorlijk veel controle hebt op het resultaat. Het resultaat die dan uit Google komt wenden we aan om de andere kanalen wind in de zeilen te geven.

Google Ads in een notendop

Zoekwoorden Onderzoek

Een onderzoek naar welke zoektermen populair zijn binnen de sector en hoe duur deze zoekwoorden zijn. Aan de hand daar van wordt de strategie en het budget toegekend.

Campagnes opzetten

De zoektermen worden in campagnes gegoten, de advertenties worden geschreven en de segmentatie wordt ingesteld.

Optimalisatie & Analyse

De campagnes worden geoptimaliseerd en op- of neer geschaald aan de hand van het resultaat. De data wordt geanalyseerd en de campagnes bijgestuurd.

Klaar om gevonden te worden via Google?

Waar wacht je nog op? Elke keer dat er een zoekterm wordt ingegeven op Google is er potentieel voor een nieuwe klant. Een nieuwe klant waar je concurrenten vaak al op inzetten dus waar wacht je op?

Menu

Explore
Drag