ONZE DIENSTEN & EXPERTISE

Ontdek onze diensten en expertise

Onze marketeers worden begeleid en opgeleid door collega's met jarenlange ervaring in e-commerce en online marketing. Een intensief traject waarbij strategie, analyse en uitvoering ruim aanbod komen om aan het einde van de rit uit te komen bij een volwaardig marketing profiel.

Google
Bing
YouTube
Pinterest
Facebook
Snapchat
TikTok
Instagram

Marketing strategie & data analyse

Alles begint natuurlijk met de juiste marketing strategie. Alles heeft een impact en stimuleert groei, ook zonder strategie maar de juiste strategie zoekt naar het hoogste rendement en impact.

Een strategie waarmee je zo snel en kosteneffici├źnt kan groeien.

Adverteren op Google of Bing (SEA)

SEA of Search Engine Advertising is de verzamelnaam voor adverteren op zoektermen via Google of de Microsoft tegenhanger Bing.

Adverteren via zoekmachines maakt het mogelijk om zeer specifiek de marketing te richten. Daarom is SEA voor elke marketing strategie een absolute must.

Adverteren via Facebook, Instagram of andere sociale media (SMA)

SMA of Social Media Advertising is de verzamelnaam voor advertenties via sociale media waaronder bijvoorbeeld Facebook, Instagram, YouTube, TikTok en andere.

Adverteren via sociale media wordt vaak ingezet bij merken die visueler zijn van aard zoals bijvoorbeeld kledingmerken.

In tegenstelling tot SEA adverteer je bij SMA vooral op demografische gegevens. Leeftijd, geslacht, interesses, marktsegmenten etc om enkele te noemen.

Content marketing

Content marketing is de overkoepelende term voor alles die valt onder het maken van content. Foto's, video's, blog posts of andere om dan te gaan inzetten op de eigen website, sociale media, mailings of een combinatie!

Online aanwezigheid heeft tegenwoordig een zeer lage drempel. Iedereen kan een sociale media account aanmaken, een website starten of een blog bericht schrijven. Goede content die in het oog springt, doet lezen en een bezoeker kan inspireren om over te gaan tot actie daar maak je het verschil.

Email marketing & automatisatie

Onder email marketing onderscheiden we twee grote groepen. Email marketing an sich waarmee we doelen op nieuwsbrieven die aanzetten tot recurrente, organische inkomsten en anderzijds automatisatie.

Automatisatie is ook de dag van vandaag niet meer weg te denken in de meeste van onze klanten hun portfolio. Goede automatisatie begint met het uitstippelen van de customer journey. Tijdens het uitstippelen van de customer journey wordt het traject uitgestippeld volgens koop intentie.

Menu

Explore
Drag