The Holy Berry

De pionier in Açai producten en het populariseren ervan in het dagelijkse dieet van zoveel mogelijk mensen. Dit alles, op een duurzame, eerlijke manier. Een prachtig initiatief van de founders.

De roadmap

De Holy Berry website was origineel gebouwd op Shopify maar verkocht geen producten online. Toen nog was er geen sprake van Shopify 2.0 waardoor de mogelijkheden qua layout erg beperkt waren. De eerste stap was dus de overzet naar een WordPress omgeving om die flexibiliteit en SEO focus te kunnen waarmaken gevolgd door marketing en automatisatie.

De bestemming

Eens de nieuwe website succesvol werd uitgerold werd deze ook vertaald in 3 talen om de nationale en Europese ambities van The Holy Berry waar te maken. Dit alles gesteund door krachtige, smakelijke marketing op sociale media en 2 ongelofelijke gemotiveerde founders resulteerde in succesvolle partnerships met onder andere Delhaize en een steeds groeiende adoptie bij het grote publiek.

Samen je route plannen?

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact op en plan een vrijblijvend gesprek in

Menu