DHZ Discount

Al 40 jaar 2 succesvolle doe het zelf winkels in Sint Truiden en sinds kort ook een performante online webshop.

De roadmap

Met 2 fysieke winkels en een gloednieuwe webshop kwam DHZ Discount bij Fourfront terecht om de webshop een boost te geven door middel van een all around e-commerce aanpak. Optimalisaties aan de webshop, advies, een strategisch marketing plan en natuurlijk, de uitvoering ervan.

De bestemming

In eerste instantie vond bij DHZ Discount een conversie ratio optimalisatie plaats. Onze filosofie is altijd om pas te beginnen met marketing en betalend verkeer eens de website zelf goed converteerd.

Geen enkele hoeveelheid marketing kan een slecht draaiende website plots wel doen draaien.

Zodra de website conversie goed zat gingen we aan de slag met marketing. Het voornaamste kanaal in dit project zagen wij als Google. Waarom? Een gigantisch product aanbod met zeer specifieke omschrijvingen. Een perfecte match dus met Google waar je aan de hand van de zoek opdracht mensen naar de website kan leiden.

Maar ook sociale media ontbrak niet in dit project. Met sterke visuals en leuke copy maakten we van DHZ Discount een herkenbaar merk door het gebruik van kleuren en herkenbare situaties.

Samen je route plannen?

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact op en plan een vrijblijvend gesprek in

Menu