PASSIE!

Nul punten voor originaliteit, maar het is de waarheid!

Als jonge knaap van 16 jaar had ik mijn eerste ervaring met e-commerce. Op die jonge leeftijd was ik al enorm aangetrokken door de oneindigheid en vrijheid van de online wereld. Al snel had ik een eigen webshop gevolgd door een sociale media applicatie en een influencer merchandise webshop. Dankzij al deze ervaring werd ik aangenomen als Head of E-commerce bij een bedrijf van 450 werknemers en een top 3 van grootste spelers binnen zijn industrie in Europa.

Ik zie elke website als een e-commerce website.

Ook al heb je een blog, een portfolio of om het even welke website die geen producten/diensten verkoopt, steeds streef je naar transacties. Enkel het soort transactie is verschillend.

Je product is je artikel, je portfolio, je recept en de lezer, kijker of hobby kok is inderdaad je klant. Het doel van de website is nog steeds om zoveel mogelijk tevreden klanten te hebben en uiteraard … wat geld te verdienen, toch?

Dat Kost Sowieso Een Fortuin!

Één van de andere hoofdredenen waarom we Fourfront het Online Marketing Bureau begonnen ben is omdat we marketing, web oplossingen, consulting en branding toegankelijk willen maken voor iedereen.

De gedachte dat digitale expertise een fortuin kost zonder ruimte voor onderhandeling of alternatieve routes leeft nog steeds.

Als je andere content op de website leest zal je merken dat we fan zijn van vergelijkingen, hier gaan we dus opnieuw. Naar een online marketing bureau stappen is een beetje zoals naar de autoverdeler gaan.

Je gaat binnen en de verkoper wil je natuurlijk zoveel mogelijk verkopen en zal het dan ook niet laten om je de full-option, net gelanceerd, zwaarste motor auto aan te raden en liefst in een speciaal kleur waardoor hij pas volgend jaar leverbaar is voor de schappelijke prijs van 2 nieren en een lever.

Eens dit idee gevestigd is zal de verkoper niet plots het instapmodel aanraden waarmee je dezelfde afstand kan afleggen, hetzelfde comfort hebt maar weliswaar met een mindere snelheid.

Wij polsen eerst naar de snelheid die je wilt, welke doelen wil je behalen, welk resultaat wil je behalen? Daarna maken we een uiterst persoonlijk voorstel wat voor ons de meest performante oplossing lijkt maar ook een paar alternatieve routes. Zo komen we samen tot een oplossing die voor beide partijen ideaal is.

Er zijn veel manieren om resultaat te behalen, samen vinden we dé manier.

Wat Nu?

CONTACTEER ONS
GA TERUG NAAR HOME
LEES ONZE BLOG

What’s next?

Volg ons op sociale media

READ ABOUT IT

GA NAAR DE BLOG

BE ABOUT IT

BEKIJK ONZE PROJECTEN

GET IN TOUCH

NEEM CONTACT OP