Waarom FourFront Geboren Is

Passie

Nul punten voor originaliteit, maar het is de waarheid!

Als jonge knaap van 16 jaar had ik mijn eerste ervaring met e-commerce. Op die jonge leeftijd was ik al enorm aangetrokken door de oneindigheid en vrijheid van de online wereld. Al snel had ik een eigen webshop gevolgd door een sociale media applicatie en een influencer merchandise webshop. Dankzij al deze ervaring werd ik aangenomen als Head of E-commerce bij een bedrijf van 450 werknemers en een top 3 van grootste spelers binnen zijn industrie in Europa.

Ik zie elke website als een e-commerce website.

Ook al heb je een blog, een portfolio of om het even welke website die geen producten/diensten verkoopt, steeds streef je naar transacties. Enkel het soort transactie is verschillend.

Je product is je artikel, je portfolio, je recept en de lezer, kijker of hobby kok is inderdaad je klant. Het doel van de website is nog steeds om zoveel mogelijk tevreden klanten te hebben en uiteraard … wat geld te verdienen, toch?

Kijk zeker ook eens op onze Instagram
[instagram-feed]

Menu

Explore
Drag